اتصالات فلزی پنوماتیک

اتصالات فلزی پنوماتیک مجموعه ای از اتصالات تحت فشار و تمام فلزی هستند که برای کاربردهای سنگین پنوماتیک مناسب هستند. گیرنده ها و O-ring های فولادی ضد زنگ اتصال شیلنگ ایمن و قابل اعتماد را تضمین می کنند. اتصالات فلزی پنوماتیک از برنج با روکش نیکل یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است و می توان از آن برای اتصال دو شیلنگ در یک سیستم پنوماتیک استفاده کرد.

اتصالات فلزی پنوماتیک برای اتصال شیلنگ های پنوماتیک، شیلنگ های پنوماتیک پلی اورتان، شیلنگ های پنوماتیک پلی آمید و شیلنگ های پنوماتیک پلی اتیلن استفاده می شود. یکی از مزایای  اتصالات پنوماتیک این است که به راحتی قطع و وصل می شوند. علاوه بر این، انواع مختلفی از اتصالات فلزی پنوماتیک برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازها وجود دارد. فشار کاری 40 بار را تحمل می کند و در دمای 160 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کند. فلز برنج و فولاد ضد زنگ به دلیل دوام بالا و سازگاری با سایر مواد به طور گسترده در اتصالات پنوماتیک استفاده می شود. این مقاومت عالی 2 محوره، جریان سرد و عملکرد بهبود یافته را نشان می دهد.

اتصالات فلزی پنوماتیک

انواع اتصالات فلزی پنوماتیک از دیدگاه مواد خام

➡️ اتصالات پنوماتیک فولاد ضد زنگ

این اتصالات از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، در برابر مواد شیمیایی خشن و آبشویی مقاوم است و می تواند فشار 290 psi و دمای 390 درجه را تحمل کند. این اتصالات را می توان با شیلنگ های پلی اورتان و شیلنگ های پلی آمید استفاده کرد.

➡️ اتصالات با پوشش محافظ

گزارش شده است که پوشش های ضد خوردگی برای اتصالات پنوماتیک محافظت عالی در کاربردهای بسیار خورنده ارائه می دهند. این اتصالات برای محافظت از تجهیزات شما و تضمین طول عمر آن در محیط های سخت، کاهش زمان خرابی و جایگزینی طراحی شده اند.

➡️ اتصالات برنجی 

اتصالات پنوماتیک برنجی که مونتاژ سریع و طراحی جریان کامل را ارائه می دهند، برای شیلنگ های پلی اتیلن، نایلون و پلی اورتان استفاده می شود. این در اشکال مختلفی از جمله اتصالات محافظ، اتصالات شیلنگ به شلنگ، زانویی 90 درجه و سه طرفه موجود است.

انواع برند اتصالات فلزی پنوماتیک

➡️ اتصال فلزی پنوماتیک Cbc

➡️ اتصال فلزی پنوماتیک CPC

➡️ اتصال فلزی پنوماتیک CDC

➡️اتصال فلزی پنوماتیک تایوان

➡️ اتصال فلزی پنوماتیک تایوان

➡️ اتصال فلزی پنوماتیک کره ای

🔥 خرید با تخفیفی استثنائی شیر برقی هیدرولیک و شیر برقی پنوماتیک🔥

انواع اتصالات فلزی پنوماتیک از دیدگاه مواد خام

انواع اتصالات فلزی پنوماتیک بر اساس نوع اتصال

🔛 اتصال مستقیم فلزی پنوماتیکی

برای اتصالات بادی مستقیم فلزی یا کوپلینگ نر و ماده، یک طرف آن به شیلنگ یا لوله و طرف دیگر به تجهیزات سیستم پنوماتیک متصل می شود. آنها معمولاً دارای شیارهای داخلی در خارج (نر) یا داخل (ماده) هستند تا به اتصالات متصل شوند تا از نگه داشتن و رها شدن خوب شلنگ اطمینان حاصل شود.

🔛 آرنج پنوماتیک فلزی یا L شکل

اتصالات فلزی زانویی پنوماتیک به شما امکان می دهد جهت جریان را از زوایای مختلف تغییر دهید. این اتصالات معمولاً در زوایای 90 درجه طراحی و ساخته می شوند. همچنین دارای یک سوراخ شش ضلعی در داخل است تا قابلیت نصب اتصالات را در فضاهای تنگ فراهم کند.

🔛 براکت پنوماتیک یا سه راهی T شکل

بخش های جریان سه طرفه اتصالات فلزی پنوماتیک توسط اتصالات T شکل که جریان های سیال را ترکیب یا جدا می کنند به هم متصل می شوند. این اتصالات فقط برای مایعاتی مانند هوا و آب استفاده می شود.

ویژگی اتصالات فلزی پنوماتیک

☑️ مدل های مختلفی برای این اتصالات وجود دارد.

☑️ مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است.

☑️ برای اتصال با شیلنگ های پلی اورتان و پلی آمید طراحی شده است.شش ضلعی های داخلی و خارجی امکان سفت شدن آچار را فراهم می کند.

☑️ می توان از آن با چندین اتصال و قطع استفاده مجدد استفاده کرد.

اتصالات فلزی پنوماتیک اتصالی است که برای اتصال بخش لوله و شیلنگ یک سیستم پنوماتیک استفاده می شود. در مقایسه با اتصالات هیدرولیک، اتصالات فلزی پنوماتیک معمولاً با آب بندی قوی تر و فشار کمتر استفاده می شود. این اتصالات بر اساس نوع اتصال و عملکردی که انجام می دهد متمایز می شوند.

ویژگی اتصالات فلزی پنوماتیک
سخن نهایی

اتصالات فلزی پنوماتیک برای اتصال شیلنگ های پنوماتیک، شیلنگ های پنوماتیک پلی اورتان، شیلنگ های پنوماتیک پلی آمید و شیلنگ های پنوماتیک پلی اتیلن استفاده می شود. یکی از مزایای این کانکتورها این است که به راحتی می توان آنها را جدا و دوباره وصل کرد. علاوه بر این، انواع مختلفی از اتصالات فلزی پنوماتیک برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازها وجود دارد. فشار کاری 40 بار را تحمل می کند و در دمای 160 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کند. فلز برنج و فولاد ضد زنگ به دلیل دوام بالا و سازگاری با سایر مواد به طور گسترده در اتصالات پنوماتیک استفاده می شود. مقاومت عالی با 2 محور، جریان سرد و عملکرد بهبود یافته را نشان می دهد. جی اس اف هیدرولیک با آغوشی باز پذیرای نظرات و سؤالات شماست؛ برای ما کامنت بگذارید یا با شماره‌های درج شده در وبسایت با ما تماس بگیرید.

بروزرسانی 12.12.00

دیدگاهتان را بنویسید